به وبلاگ تخصصی حقوقی احج خوش امدید.احج مخفف انجمن حقوقدانان جوان میباشد و معنای خاص دیگری ندارد وبلاگ احج به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده .با تشکر از بازدید شما وبلاگ تخصصی حقوقی احج
وبلاگ تخصصی حقوقی احج
اخبار و روزنامه و مقالات و دانلود نرم افزارهای حقوقی 
قالب وبلاگ
مدیر وبلاگ(محمد حاجی حسینی
اخرین نوشته های وبلاگ احج
سایتها و وبلاگهای حقوقی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ahaj و آدرس ahaj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نظر سنجی در مورد عملکرد وبلاگ
قرآن آنلاین




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
ابهام در سرنوشت پسر
بچه دستفروش
حادثه > داخلی  - گروه حوادث:
راز ناپدیدشدن پسربچه 10ساله‌ای که در خیابان‌ها دستفروشی می‌کرد، در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

ساعت 9:30 اول اسفند ماه 90، زن جوانی به کلانتری 140 باغ فیض رفت و از ناپدیدشدن پسر 10ساله‌اش خبر داد. وی گفت: پسر 10ساله‌ام به نام نادر عصر 29 بهمن ماه با لباس مدرسه از خانه بیرون رفت و دیگر برنگشت. او با وجود سن کمی که داشت برای کمک به من دستفروشی می‌کرد، به همین خاطر ابتدا تصور کردم که او در حال کار کردن است.

چند بار هم با موبایلش تماس گرفتم اما از ساعت 9 شب به بعد موبایلش خاموش شد و آن شب به خانه نیامد. نگران شدم و به محل‌هایی که فکر می‌کردم او در آنجا باشد سر زدم اما اثری از پسرم نبود. وی ادامه داد: با این احتمال که در راه برگشت به خانه تصادف کرده، به همه مراکز درمانی و بیمارستان‌های شهر و حتی پزشکی قانونی هم رفتم اما او را پیدا نکردم.

برای همین تصمیم گرفتم از پلیس برای پیدا کردن پسرم کمک بخواهم. بعد از اظهارات زن جوان، تیمی از ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت با دریافت دستور قضایی به بررسی در کلانتری‌ها و همچنین مراکز بهزیستی پایتخت پرداختند اما به هیچ نتیجه‌ای نرسیدند و نتوانستند نادر را پیدا کنند. سرهنگ آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران، با بیان این خبر گفت: با توجه به اینکه هیچ سرنخی درخصوص سرنوشت پسر بچه 10ساله به دست نیامده، تحقیقات برای یافتن ردی از این نوجوان همچنان از سوی ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

وی ادامه داد: در همین حال قاضی پرونده نیز با درخواست انتشار عکس این پسربچه در روزنامه‌ها از کسانی که از وی خبر دارند خواسته است اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 51055511 در اختیار ماموران قرار دهند.



[ جمعه 18 فروردين 1391برچسب:, ] [ 18:49 ] [ محمد حاجی حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ احج (انجمن حقوقدانان جوان ) به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده و این وبلاگ طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند. با تشکر از انتخاب شما
موضوعات وب
لینک های مفید

سایت مجلس شورای اسلامی

امکانات وب
حق بالاتر از قانون است(ضرب المثل روسی

ابزار هدایت به بالای صفحه

با تشکر از بازدید شما. موفق باشید